ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΧΡΗΣΤΗ
Δικαίωμα να αποκτήσουν, να ανανεώνουν και να διατηρούν λογαριασμό χρήστη έχουν φυσικά πρόσωπα που αποδέχονται τους όρους χρήσης και έχουν μία από τις ακόλουθες σχέσεις με το ΔΠΘ:
- Μόνιμο προσωπικό (ΔΕΠ, ΕΔΠ, ΕΤΕΠ, ΕΕΔΙΠ και Διοικητικοί Υπάλληλοι)
- Συμβασιούχοι με το Πανεπιστήμιο ή την Επιτροπή Ερευνών
- Προπτυχιακοί και Μεταπτυχιακοί φοιτητές
- Υποψήφιοι Διδάκτορες
Ο κωδικός πρόσβασης, ο οποίος σε συνδυασμό με το όνομα χρήστη είναι απαραίτητος για την πρόσβαση στις υπηρεσίες που απαιτούν λογαριασμό χρήστη, δημιουργείται αυτόματα και είναι τυχαίος. Είναι αυστηρά προσωπικός και δεν πρέπει να τον αποκαλύψετε ποτέ σε κανέναν. Το προσωπικό του Κέντρου Διαχείρισης Δικτύων δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα. Εάν έχετε αποκαλύψει με οποιονδήποτε τρόπο τον κωδικό πρόσβασής σας σε τρίτο, αλλάξτε τον άμεσα.
Η διαδικασία έκδοσης λογαριασμού διαφοροποιείται ανάλογα με την ιδιότητα του δικαιούχου:
Μέλη ΔΕΠ, ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ και Διοικητικό Προσωπικό
Η έκδοση του λογαριασμού γίνεται αυτοματοποιημένα, μετά από ενημέρωσή μας από τη Διεύθυνση Διοικητικού. Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από το ΥΚ-ΚΔΔ και παραλαμβάνονται αυτοπροσώπως με έλεγχο ταυτοπροσωπίας.
Σε περίπτωση απώλειας, η επανέκδοση γίνεται από το ΥΚ-ΚΔΔ, κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος.
Τα στοιχεία του λογαριασμού αποστέλλονται υπηρεσιακώς στον χρήστη, μέσω της αντίστοιχης υπηρεσίας ή γραμματείας, ή παραδίδονται από τα γραφεία του ΥΚ-ΚΔΔ κατόπιν εξακρίβωσης των στοιχείων του χρήστη με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
Εργαζόμενοι με σύμβαση, Αποσπασμένοι Υπάλληλοι, Υποψήφιοι Διδάκτορες
Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από το ΥΚ-ΚΔΔ κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης στην ιστοσελίδα myapps.duth.gr .
H αίτηση εγκρίνεται ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή της Υπηρεσίας ή τον Προϊστάμενο της Γραμματείας του Τμήματος και εκδίδεται από το ΥΚ-ΚΔΔ.
Σε περίπτωση απώλειας, η επανέκδοση γίνεται από το ΥΚ-ΚΔΔ, κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος.
Τα στοιχεία του λογαριασμού αποστέλλονται υπηρεσιακώς στον χρήστη, μέσω της αντίστοιχης υπηρεσίας ή γραμματείας, ή παραδίδονται από τα γραφεία του ΥΚ-ΚΔΔ κατόπιν εξακρίβωσης των στοιχείων του χρήστη με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
Προπτυχιακοί και Μεταπτυχιακοί Φοιτητές
Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από τις γραμματείες των τμημάτων για πρόσβαση στην μηχανογράφηση τους (βαθμολογίες, δήλωση μαθημάτων). Αυτός ο λογαριασμός ισχύει και για τις υπηρεσίες του ΥΚ-ΚΔΔ.
Οι λογαριασμοί (μεταξύ αυτών και το email) παρέχονται στους φοιτητές από το Υπολογιστικό Κέντρο-Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων μόνον για διευκόλυνση τής φοίτησής τους. Καταργούνται (άμεσα ή σε τεχνικώς πρόσφορο χρόνο) μετά την αποφοίτησή, μεταγραφή, αναστολή φοίτησής ή διαγραφή τους, χωρίς προειδοποίηση.
Συνεπώς, οι φοιτητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν τούς λογαριασμούς τους με δεδομένο το ότι είναι προσωρινοί, και να αντλούν τα πιθανώς απαραίτητα στοιχεία απ’ αυτούς πριν καταχωρηθεί η κατάστασή τους (αποφοίτηση, μεταγραφή, αναστολή φοίτησης, διαγραφή) στη Γραμματεία τους. Μετά τη διαγραφή, η επαναφορά στοιχείων τού λογαριασμού δεν είναι δυνατή.
Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από τις γραμματείες των τμημάτων για πρόσβαση στις αντίστοιχες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Σε περίπτωση απώλειας, η επανέκδοση γίνεται από την γραμματεία του τμήματος.
“Προσοχή: O λογαριασμός χρήστη για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρέχεται από το Πανεπιστήμιο για διευκόλυνση τής φοίτησής τους και της εκτέλεσης του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου για όσο διάστημα υφίσταται η σχέση με το πανεπιστήμιο. Καταργούνται (άμεσα ή σε τεχνικώς πρόσφορο χρόνο) μετά την αποφοίτησή, μεταγραφή, αναστολή φοίτησής, διαγραφή, αποχώρηση, συνταξιοδότηση ή οποιονδήποτε άλλο λόγο, χωρίς προειδοποίηση.
Συνεπώς, θα πρέπει να χρησιμοποιούν τούς λογαριασμούς τους με δεδομένο το ότι είναι προσωρινοί και υπηρεσιακοί, και να αντλούν τα πιθανώς απαραίτητα στοιχεία απ’ αυτούς πριν καταχωρηθεί η κατάστασή τους (αποφοίτηση, μεταγραφή, αναστολή φοίτησης, διαγραφή αποχώρηση, συνταξιοδότηση κλπ). Μετά τη διαγραφή, η επαναφορά στοιχείων τού λογαριασμού δεν είναι δυνατή.”
1. Προπτυχιακοί & Μεταπτυχιακοί Φοιτητές
Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από τις γραμματείες των τμημάτων για πρόσβαση στην μηχανογράφηση τους (βαθμολογίες, δήλωση μαθημάτων). Αυτός ο λογαριασμός ισχύει και για τις υπηρεσίες του ΥΚ-ΚΔΔ.
Οι λογαριασμοί (μεταξύ αυτών και το email) παρέχονται στους φοιτητές από το Υπολογιστικό Κέντρο-Κέντρο Διαχείρισης Δικτύων μόνον για διευκόλυνση τής φοίτησής τους. Καταργούνται (άμεσα ή σε τεχνικώς πρόσφορο χρόνο) μετά την αποφοίτησή, μεταγραφή, αναστολή φοίτησής ή διαγραφή τους, χωρίς προειδοποίηση.
Συνεπώς, οι φοιτητές θα πρέπει να χρησιμοποιούν τούς λογαριασμούς τους με δεδομένο το ότι είναι προσωρινοί, και να αντλούν τα πιθανώς απαραίτητα στοιχεία απ’ αυτούς πριν καταχωρηθεί η κατάστασή τους (αποφοίτηση, μεταγραφή, αναστολή φοίτησης, διαγραφή) στη Γραμματεία τους. Μετά τη διαγραφή, η επαναφορά στοιχείων τού λογαριασμού δεν είναι δυνατή.
2. Μέλη ΔΕΠ, ΕΤΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ & Διοικητικό Προσωπικό
Η έκδοση του λογαριασμού γίνεται αυτοματοποιημένα, μετά από ενημέρωσή μας από τη Διεύθυνση Διοικητικού, μέσω ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου. Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από το ΥΚ-ΚΔΔ και παραλαμβάνονται αυτοπροσώπως με έλεγχο ταυτοπροσωπίας.
3. Εργαζόμενοι με σύμβαση, Αποσπασμένοι Υπάλληλοι, Υποψήφιοι Διδάκτορες
Οι Λογαριασμοί Χρηστών εκδίδονται από το ΥΚ-ΚΔΔ κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης στην ιστοσελίδα myapps.duth.gr .
H αίτηση εγκρίνεται ηλεκτρονικά από τον Διευθυντή της Υπηρεσίας ή τον Προϊστάμενο της Γραμματείας του Τμήματος και εκδίδεται από το ΥΚ-ΚΔΔ.
Σε περίπτωση απώλειας, η επανέκδοση γίνεται από το ΥΚ-ΚΔΔ, κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος.
Τα στοιχεία του λογαριασμού αποστέλλονται υπηρεσιακώς στον χρήστη, μέσω της αντίστοιχης υπηρεσίας ή γραμματείας, ή παραδίδονται από τα γραφεία του ΥΚ-ΚΔΔ κατόπιν εξακρίβωσης των στοιχείων του χρήστη με επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας.
** Προσοχή
Ο κωδικός του ιδρυματικού σας λογαριασμού, ισχύει για όλες τις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (eduroam, OpenVPN, ιδρυματικό email, ηλεκτρονική γραμματεία κ.τ.λ.)
Μετά την αλλαγή του θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τον νέο κωδικό και να τον αλλάξετε όπου τον έχετε αποθηκεύσει.
Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβαση σας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δ.Π.Θ. (π.χ. webmail, ηλεκτρονική γραμματεία, κτλ.), ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
1. Στον φυλλομετρητή (browser) του υπολογιστή σας πληκτρολογήστε τη διεύθυνση password.duth.gr.
2. Η παραπάνω url σας οδηγεί στη σελίδα αλλαγής του κωδικού σας. Αν κατά λάθος οδηγηθείτε σε άλλη σελίδα επιλέξτε από το μενού “Αλλαγή κωδικού”
3. Συμπληρώστε το (1) Όνομα Χρήστη , τον (2) Κωδικό Πρόσβασης του Ιδρυματικού σας λογαριασμού, (3) τον ΝΕΟ κωδικό που θέλετε να δημιουργήσετε, (4) επαναλάβετε την διαδικασία και πληκτρολογείστε ξανά τον ΝΕΟ κωδικό, (5) κάντε τικ στο Πλαίσιο “Δεν είμαι ρομπότ” και απαντήστε σε τυχόν ερώτηση ασφαλείας (6) Κάντε κλίκ στο “ΥΠΟΒΟΛΗ” και ολοκληρώσατε την διαδικασία αλλαγής του password.
** Προσοχή
Ο κωδικός σας πρέπει να πληροί τις παρακάτω προδιαγραφές:
- Ελάχιστο μήκος: 10 χαρακτήρες
- Ελάχιστο πλήθος κεφαλαίων χαρακτήρων: 1
- Ελάχιστο πλήθος αριθμητικών ψηφίων: 1
- Ο νέος σας κωδικός δεν πρέπει να είναι ίδιος με τον ισχύοντα
- Επιτρέπονται λατινικοί και ελληνικοί χαρακτήρες, αριθμοί και τα ακόλουθα σύμβολα: ~!@#$%^&,.?_<>+=*()-
Για να ορίσετε μια εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δ.Π.Θ. (π.χ. webmail, ηλεκτρονική γραμματεία, κτλ.) σε περίπτωση που τον ξεχάσετε, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Η διεύθυνση email που θα επιλέξετε δεν μπορεί να είναι διεύθυνση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
1. Στον φυλλομετρητή (browser) του υπολογιστή σας πληκτρολογήστε τη διεύθυνση password.duth.gr.
2. Από το μενού, επιλέξτε το κουμπί “Ορισμός email επαναφοράς”.
3. Συμπληρώστε το (1) Όνομα Χρήστη , τον (2) Κωδικό Πρόσβασης του Ιδρυματικού σας λογαριασμού, (3) το επιθυμητό email επαναφοράς , (4) κάντε τικ στο πλαίσιο “Δεν είμαι ρομπότ” και απαντήστε σε τυχόν ερώτηση ασφαλείας και (5) τέλος πατήστε Υποβολή.
4. Θα εμφανιστεί ένα μήνυμα ότι στάλθηκε στο email επαναφοράς που δηλώσατε ένας ηλεκτρονικός σύνδεσμος επιβεβαίωσης.
5. Συνδεθείτε στο email επαναφοράς που δηλώσατε και στο μήνυμα που έχει σταλεί από την Υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικού ΔΠΘ, κάντε κλικ στον σύνδεσμο επαλήθευσης.
Σε περίπτωση που το email με τον σύνδεσμο επαλήθευσης δεν εμφανίζεται στα Εισερχόμενα, ελέγξτε την Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία.
6. Μόλις πατήσετε τον σύνδεσμο επαλήθευσης θα μεταφερθείτε πίσω στη σελίδα “Επιβεβαίωση email επαναφοράς” του ΔΠΘ.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία πληκτρολογείστε τον Κωδικό Πρόσβασης (1) του Ιδρυματικού σας λογαριασμού και τέλος πατήστε το κουμπί Υποβολή (2).
7. Θα σας εμφανιστεί το μήνυμα ότι η αλλαγή του email επαναφοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης του ακαδημαϊκού λογαριασμού σας και δεν έχετε ορίσει ή έχετε ξεχάσει το email επαναφοράς
Υποβάλετε δελτίο συμπληρώνοντας σωστά τα προσωπικά σας στοιχεία στη φόρμα που θα βρείτε εδώ
http://helpdesk.duth.gr/index.php?a=add
Θα εκδοθεί νέος κωδικός και θα αποσταλεί στη Γραμματεία του Τμήματός σας, απ’ όπου μπορείτε να τον παραλάβετε με την επίδειξη της αστυνομικής ή φοιτητικής ταυτότητας.
1. Αν χρησιμοποιείτε εφαρμογές πχ thunderbird, outlook και έχετε αποθηκευμένο τον παλιό κωδικό σας ενδέχεται να κλειδώσει ο λογαριασμός σας για κάποιο χρονικό διάστημα λόγω των αποτυχημένων προσπαθειών που κάνουν οι εφαρμογές αυτές για να συνδεθούν με τον παλιό – λανθασμένο κωδικό.
2. Υπάρχει το ενδεχόμενο να πληκτρολογήσατε στα ελληνικά τον κωδικό κατά την αλλαγή του password . Το σύστημα δέχεται τους ελληνικούς χαρακτήρες.
Μετά την αλλαγή του κωδικού μας στον ακαδημαϊκό λογαριασμό πρέπει να τον αλλάξουμε σε όλες τις υπηρεσίες που τον χρησιμοποιούν όπως και το wifi-eduroam στο προφίλ του κινητού μας.
Υπάρχει πιθανότητα το mail επιβεβαίωσης να πήγε στα ανεπιθύμητα. Ελέγξτε το φάκελο των ανεπιθύμητων στην αλληλογραφία σας.