Υπάρχει πιθανότητα το mail επιβεβαίωσης να πήγε στα ανεπιθύμητα. Ελέγξτε το φάκελο των ανεπιθύμητων στην αλληλογραφία σας.
Μετά την αλλαγή του κωδικού μας στον ακαδημαϊκό λογαριασμό πρέπει να τον αλλάξουμε σε όλες τις υπηρεσίες που τον χρησιμοποιούν όπως και το wifi-eduroam στο προφίλ του κινητού μας.
1. Αν χρησιμοποιείτε εφαρμογές πχ thunderbird, outlook και έχετε αποθηκευμένο τον παλιό κωδικό σας ενδέχεται να κλειδώσει ο λογαριασμός σας για κάποιο χρονικό διάστημα λόγω των αποτυχημένων προσπαθειών που κάνουν οι εφαρμογές αυτές για να συνδεθούν με τον παλιό - λανθασμένο κωδικό. 2. Υπάρχει το ενδεχόμενο να πληκτρολογήσατε στα ελληνικά τον κωδικό κατά την αλλαγή [...]